مبینا مبینا ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بوستان نور

زمستان

1392/9/10 11:38
نویسنده : گل نرگس
1,406 بازدید
اشتراک گذاری







زمستان و برف

آهای آهای آهای برف                از آن بالا بالاها

مانند یک فرشته                     بیا به خانه ی ما

بیا،بیا بپوشان                        زمین و خانه ها را

بیا،بگو برایم                           تمام قصه ها را

سفیدی و قشنگی                 فرشته خدایی

از اوج آسانها                       تو پیش ما می آیی

*مصطفی رحماندوست






زمستان

زمستانم فصل چهار

بعد از پاییز  پیش از بهار

گر چه سوزو سرما دارم

برف و یخ اعلا دارم

همیشه هستم رو سفید

با دل شاد و پر امید

برفها رو خوب پارو کنید

زمین رو خوب جارو کنید

من میوه زالزالک دارم

ازگیل دارم زردک دارم

*حسین چتر نور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بوستان نور می باشد