مبینا مبینا ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بوستان نور

لانه جاسوسی

1392/12/1 15:30
نویسنده : گل نرگس
482 بازدید
اشتراک گذاری
مطلب بصورت موقت و بدون نمایش در وبلاگ ثبت شده است

تبریک پیروزی

امروز، روز سیزدهم آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست. روزی که انقلاب اسلامیما، یک قدم بلند به سمت پیشرفت و سرفرازی برداشت. امروز روز شکست دشمن اصلی ما ودشمن همه بچه های مظلوم دنیاست؛ روز شکست آمریکا و موفقیت اسلام و انقلاب اسلامی.این روز خوب و به یاد ماندنی را به همه شما دوستان خوبم تبریک می گویم.

لانه جاسوسی

ما توی زندگی ممکن است کارهایی بکنیم که نمی خواهیم دیگران باخبر باشند و اگر بفهمیمکسی یواشکی از کار ما با خبر شده و آن را به دیگران گفته است، خیلی ناراحت می شویم؛ چوناین کار را کار زشتی می دانیم؛ کاری که به آن جاسوسی می گویند. دشمنان ما هیچ وقت دلشاننمی خواست ما در آسایش و راحتی زندگی کنیم. سعی می کردند با جاسوسی و خبرچینی، انقلاباسلامی ما را از بین ببرند و برای این کار هم توی یک خانه جمع می شدند و جاسوسی می کردند؛ اما بهلطف خدا لانه جاسوسی آمریکا شناخته شد و به دست جوانان شجاع و نیرومند فتح شد.

شیطان بزرگ

امروز روز خراب کردن خانه تاریک و سیاه شیطان در ایران است؛ روز تسخیر لانه جاسوسیآمریکا. هر کس دلش می خواهد مردم زندگی خوب و موفقی نداشته باشند، خودش یک شیطاناست. آمریکا هم که هیچ وقت دلش نمی خواهد کشور ما یک کشور آباد و خوب باشد، یکشیطان خیلی خیلی خطرناک است. یک شیطان بزرگ؛ پس باید به همه آن هایی که ما را از شر اینشیطان بزرگ و خطرناک خلاص کردند و با تسخیر لانه جاسوسی، آن شیطان را از میهن پاک واسلامی ما بیرون کردند، تشکر کنیم و برایشان دعا کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بوستان نور می باشد