مبینا مبینا ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بوستان نور

رنگ آمیزی بهار

1392/12/5 7:12
نویسنده : گل نرگس
1,284 بازدید
اشتراک گذاری


توی گوش جنگل صدای آمدن بهار پیچیده بود. دیگر کم کم زمستان باید خداحافظی می کرد وجای خودش را به بهار می داد. روزهای سرد و سخت زمستان می رفتند و روزهای گرم و قشنگبهاری می آمدند. از پنجره های خانه، سوز و سرما فرار می کرد و نور مهربان خورشید مهمانخانه ها می شد.

http://s3.picofile.com/file/7967075806/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif


بهار آمد دوباره

توی گوش جنگل صدای آمدن بهار پیچیده بود. دیگر کم کم زمستان باید خداحافظی می کرد وجای خودش را به بهار می داد. روزهای سرد و سخت زمستان می رفتند و روزهای گرم و قشنگبهاری می آمدند. از پنجره های خانه، سوز و سرما فرار می کرد و نور مهربان خورشید مهمانخانه ها می شد. برفها کم کم آب می شدند و کلاه برفی کوهها، هر روز کوچک و کوچکتر می شد.چشمه ها پر آب می شدند و به دنبال رود، به راه می افتادند. دیگر فصل شنیدن چهچهه بلبلان شدهبود و آسمان پُر بود از پرنده های نغمه خوان که بلند بلند سرود آمدن بهار را می خواندند.حیوانهای خواب آلوده جنگل، تازه از خواب زمستانی بیدار شده بودند و دوباره با یک بهار دیگررو به رو می شدند. خلاصه، بهار آمده بود و با خودش شور و هیجان آورده بود. آمدن بهار را بهشما دوستان مهربان همیشه بهاری تبریک می گوییم.

عید مبارک

آهای بچه ها! نگاهی به دور و بر خودتان بیاندازید، انگار همه چیز عوض شده. آره! بهار آمده و باخودش نوروز آورده. خانه، بوی تمیزی می دهد. مامانِ خوب و زحمتکش، همه جا را شسته،گرد و غبارها را گرفته و تمام خانه را حسابی تمیز کرده است. بچه ها! پنجره اتاقتان را باز کنید!رنگین کمان هفت رنگ را توی آسمان ببینید که بعد از نم نم باران، پیدا می شود. گنجشک ها هم کهحسابی با جیک جیکشان شلوغ کرده اند. خب، این روزها همه خندان و شادند، همه آمدن نوروزرا جشن می گیرند و اولین عید سال را به هم تبریک می گویند؛ پس عیدتان مبارک، کوچولوهایخندان.





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بوستان نور می باشد