مبینا مبینا ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

بوستان نور

روز قدس

1393/3/30 8:26
نویسنده : گل نرگس
564 بازدید
اشتراک گذاری

روز قدس

وقتی ماه رمضان به پایان خودش نزدیک می شود، روز قدس از راه می رسد. روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است. این روز، روز راهپیمایی، شعار و فریاد است. روز حمایت از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین. امام خمینی رحمه الله رهبر بزرگ ایران، این روز را، روز زنده شدن اسلام نامیدند. آیا می دانید چرا؟


روز قدس

وقتی ماه رمضان به پایان خودش نزدیک می شود، روز قدس از راه می رسد. روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است. این روز، روز راهپیمایی، شعار و فریاد است. روز حمایت از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین. امام خمینی رحمه الله رهبر بزرگ ایران، این روز را، روز زنده شدن اسلام نامیدند. آیا می دانید چرا؟ چون دشمنان اسلام دوست دارند اسلام را از بین ببرند، تا حرفی از اسلام نباشد. آنها به مسلمانان ظلم می کند وسعی می کنند همه چیز مسلمان ها را از آنها بگیرند؛ اما کور خوانده اند، اسلام همیشه زنده می ماند؛ چون در قلب مسلمانان جا دارد و هیچ آسیبی به آن نمی رسد. در روز قدس، مردم خداشناس و روزه دار، با زبان روزه، به خیابان ها می آیند، مشت هایشان را گره می کنند وزنده بودن اسلام را به همه دشمنان اعلام می کنند. همچنین از مبارزان فلسطینی دفاع می کنند، به آنها آفرین می گویند، و برای پیروزی هر چه زودتر فلسطین، دعا می کنند.

شرکت در راهپیمایی

امروز علی کوچولو زودتر از همیشه از خواب بیدار شد. دست و صورتش را شست. قبراق و سرحال همراه پدر و مادر از خانه بیرون رفت. علی کوچولو همراه پدرو مادر رفتند و رفتند تا به جمعیت زیادی از مردم رسیدند. جمعیت خیلی منظم و با صدای بلند شعار می دادند. علی کوچولو هم دستش را بالا برد و با صدای بلند فریاد کشید: «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «درود بر فلسطین». آن موقع علی کوچولو به کودکان فلسطینی فکر می کرد که بی گناه و مظلومانه کشته می شدند. اما می دانست که شجاعت این بچه ها بالاخره فلسطین را پیروز می کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بوستان نور می باشد