مبینا مبینا ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بوستان نور

دوست دارم اين عموي خوب را

1393/7/13 4:32
نویسنده : گل نرگس
734 بازدید
اشتراک گذاری
دوست دارم اين عموي خوب را
 
بازهم از کوچه مان رد می شود
تو چشمش می درخشد آفتاب
من سلامی می کنم  او به شوق
می دهد فوری سلامم را جواب

متن شعر
 
دوست دارم اين عموي خوب را
 
بازهم از کوچه مان رد می شود
تو چشمش می درخشد آفتاب
من سلامی می کنم  او به شوق
می دهد فوری سلامم را جواب
دوست دارم این عموی خوب را
کوچه خوشبو از نفس هایش شده
چهره ا ش شاد است گرچه سال هاست
چرخهای صندلی پایش شده

منبع : کتاب تا پل رنگین کان / سروده مریم هاشم پور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بوستان نور می باشد