مبینا مبینا ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

بوستان نور

شعر درخت ودرختکاری

1392/11/24 6:20
نویسنده : گل نرگس
641 بازدید
اشتراک گذاری


 

درخت زیبای من

درخت زیبای من          در دلصحرا  

کرده برای من پهن       سایه خود را

خرمنی از برگ سبز     گرفته بر دوش

برای هر پرنده            گشوده آغوش

درخت زیبای من         چه باصفایی

http://s3.picofile.com/file/7967075806/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif

 
درخت زیبای من

درخت زیبای من          در دلصحرا  

کرده برای من پهن       سایه خود را

خرمنی از برگ سبز     گرفته بر دوش

برای هر پرنده            گشوده آغوش

درخت زیبای من         چه باصفایی

تو پرچم زمینی          برای مایی

...................

 

سالگذشته              نهالیداشتم

بردم و آنرا              تو باغچه کاشتم

نهال منشد             پراز جوونه

رو شاخههاش          ساخت پرندهلونه

ریشه ها در خاک       شاخه ها در باد

قد کشید و شد         شاد شاد شاد

تا کم کمک شد         درختی زیبا

سایه اش رو داد         به منو شماها

شعر و رنگ آمیزی درخت و درختکاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بوستان نور می باشد