مبینا مبینا ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

بوستان نور

قلک های نیکوکاری

1392/11/26 17:10
نویسنده : گل نرگس
468 بازدید
اشتراک گذاری

علاقه به مستمندان

بچه های گلم! اگه زندگی آدم های بزرگ رو مطالعه کنید، می بینید که اونا همیشه به فکر آدم هایتهی دست بودن. پیامبر خوب ما حضرت محمد صلی الله علیه و آله ، بارها و بارها، به مسلمون ها سفارش کردنکه به فکر مستمندان و افراد فقیر باشن. پس بچه ها! همه مسلمون ها، وظیفه دارن به حرفپیامبرشون عمل کنن و افراد تهی دست رو فراموش نکن. با این کار، هم خود آدم شاد می شه و همخدای بزرگ از انسان راضی می شه.

امام علی علیه السلام و فقرا

.پدر بزرگ، داستان های زیادی برای حمید تعریف می کنه، ولی داستان امشب خیلی خلی برایحمید جالب بود. می دونید بچه ها، پدر بزرگ یک داستان واقعی برای حمید تعریف کرده؛داستانی از زندگی امام اول، شیعیان، امام علی علیه السلام . پدر بزرگ گفت که حضرت علی نیمه شب هابدون این که کسی متوجه بشه، مقداری غذا برمی داشت و در کنار خونه فقرا قرار می داد و همینطور هر شب به آدم ها کمک می کرد، بدون این که کسی امام علی علیه السلام رو بشناسه. بچه ها! می دونیدبا این کار امام علی علیه السلام چقدر دل فقرا شاد می شد؟ پس ما هم باید از اماممون پیروی کنیم. چهجوری؟ خوب بچه ها، ما می تونیم کمک های خودمون رو به کمیته امداد تحویل بدیم تا به دستنیازمندان برسه و راه امام علی علیه السلام رو ادامه بدیم. امیدوارم که همه ما پیروان خوب امام علی علیه السلام باشیم

قلک های نیکوکاری

بچه ها! نمی دونید امروز چه غوغایی بود. کجا؟ خوب توی مدرسه. همه بچه های خوب،قلک های خودشونو بالای سرشون گرفته بودن. قلک هایی که خودشون پرش کرده بودن. حتمامی پرسید برای چی؟ خوب بچه ها، دانش آموزای خوبِ این مدرسه، می دونستن که امروز روزتشکیل کمیته امداد امام خمینی رحمه الله ؛ برای همین، از مدت ها قبل پول هاشون رو توی این قلک هاجمع کرده بودن و حالا می خواستن این قلک ها رو به کمیته امداد هدیه کنن تا به دست افرادنیازمند برسه. من به همه این بچه های نیکوکار، به خاطر این کارشون تبریک می گم و امیدوارم کهما هم بتونیم تا اون جایی که می تونیم، به افراد نیازمند کمک کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بوستان نور می باشد